Silverfish, kleinschalig op grootse wijze

Van peuterleidster naar gedreven onderneemster met verschillende vestigingen voor kinderopvang, buitenschoolse opvang en peuteropvang: dat is Astrid Boot! Samen met haar man runt ze het bedrijf Kindercentrum Belle Fleur, waarmee ze een begrip is geworden in Breda, Etten-Leur en omgeving. Al ruim zeven jaar werkt Astrid samen met Silverfish.

‘Met deze partij wil ik verder’

flyer poster ontwerp Belle Fleur‘In 2003 begon ik met Belle Fleur. Heel bescheiden, met één locatie voor kinderopvang. Dat is langzaamaan uitgegroeid naar vele vestigingen, maar het voelt nog steeds kleinschalig. Juist het creatieve ondernemerschap vind ik zo leuk aan mijn werk.’ Astrid kwam in contact met Louise en Fiona van Silverfish en besloot toen: met deze partij wil ik verder. Silverfish maakt nu onder andere de website van Belle Fleur, maar dat niet alleen. ‘Eigenlijk doen ze teveel om op te noemen’, lacht Astrid. ‘Naast de website, hebben ze ook het ontwerp gemaakt voor reclameborden voor ons op de sportvelden. En de flyers die we verspreiden zijn uit handen van Silverfish. Net als de bedrukkingen op auto’s en bolderkarren.
En dat is nog steeds niet alles.’

Samen iets origineels wegzetten

Naast het grafische aspect, denkt Silverfish ook mee met de klant. ‘De dames brainstormen regelmatig met mij over nieuwe plannen of projecten. Zo is naast de traditionele opvang van Belle Fleur ook het PeuterPaleis opgezet. En het Belle Fleur Zomerkamp/vakantiekamp. Hun creatieve brein heb ik soms even nodig om samen weer iets origineels weg te zetten. De sector kinderopvang is echt mensenwerk, werk waar emotie in zit. Niet alle bedrijven snappen dat gevoel, de dames van Silverfish wel. Onder andere omdat er zo weinig afstand tussen ons zit. Silverfish gaat dicht op de klant zitten, dat is bijzonder en prettig.’

Veel tijd en aandacht voor de klant

App Kindercentrum Belle FleurAstrid is zeer te spreken over de samenwerking met Silverfish. ‘Silverfish is net als ik klein begonnen, maar ook gegroeid. Het bijzondere vind ik dat ik daar als klant helemaal niks van merk. Het is nog steeds een transparante organisatie waar veel tijd en aandacht geschonken wordt aan de klant. Vanzelfsprekend besteden ze nu soms ook taken uit. Dat vind ik geen probleem omdat het directe contact met Louise en Fiona blijft. Ook weten ze zich goed in te leven in de klant, die toch steeds weer anders is. Iedere branche is anders, maar ze verdiepen zich altijd dusdanig dat erover meegepraat kan worden. En voor je het weet komen ze met nieuwe ideeën. Dat vind ik heel prettig en bijzonder!’

Kijk voor meer informatie op http://www.bellefleur.nl/, http://www.peuterpaleisbellefleur.nl/ en http://bellefleurzomerkamp.nl/