In welke branche bent u werkzaam?
Dat bepaalt namelijk of u de vakantieperiode ziet als een afsluiting of juist als een begin!
Bent u ondernemer in de horeca met een terrasvoorziening is dit uw drukste periode, en zult u zeker niet zelf op vakantie gaan in de zomermaanden.
Werkt u in het onderwijs, bepaalde zakelijke dienstverlening of de bouw is het nu het moment om af te ronden, vaak zelf met vakantie te gaan, en over een aantal weken van start te gaan met de zogenaamde tweede helft van het jaar.
Hoe het bij u ook zit, uw website draait het hele jaar door. En als u het druk heeft, krijgt uw website juist dan meer bezoekers. En precies dan heeft u er minder tijd voor!
En als u met vakantie bent, dan zijn uw klanten en prospects dat vaak ook. En zeker in een vakantieperiode zie je vaak dat zij zich alvast gaan oriënteren op wat komen gaat in die 2de helft van het jaar. Ze gaan op zoek naar (nieuwe) leveranciers, nu ze daar alle tijd voor hebben. Ze gaan vergelijken. Het bedrijf is beperkt bereikbaar, zelf zijn ze met vakantie, dus hoe gaat dat dan? Precies. Via een online zoektocht wordt uw website vergeleken met die van uw collega. En uw contactformulier wordt ingevuld met het verzoek een afspraak in te plannen voor eind augustus.
Het is dus belangrijk dat de kwaliteit en vindbaarheid van uw website gewaarborgd zijn. En dat aanvragen correct en snel worden opgevolgd.
Met behulp van analytics kun je na de zomerperiode de balans opmaken; hoe werd de website in die periode bezocht? Wat was de gedragsstroom van de bezoeker? En hoe kunnen we hier een volgende vakantieperiode gebruik van maken door er tijdig op in te spelen?
En als u dan toch op uw strandstoel ligt…zoek eens naar uw eigen website hoe u denkt dat een prospect dat zou doen. Komt de website naar boven in de resultaten op een aanvaardbare positie? Of kan dat beter? En als u de website aanklikt, bent u dan tevreden met wat u ziet? Klopt alles nog?
Geen tijd om de juiste aandacht te geven op het juiste moment aan uw website? Geen idee hoe het met uw website of het bezoek daarvan gesteld is? Of hoe de resultaten zijn in Google?
Bij Silverfish zijn wij gespecialiseerd in websites die boven de zee uitspringen. Ze vallen op omdat ze goed gebouwd zijn en uitstekend gevonden worden in Google.
Wilt u daar meer over weten en ook een vliegende start maken in de 2de helft van 2019? Wij maken graag een afspraak met u in augustus of september om te bekijken hoe we elkaar kunnen helpen!
Telefoon: 076-514 50 26 of info@silverfish.nl ovv 2de helft afspraak of vul onderstaand formulier in!
Ja, ik wil graag een afspraak
Fijne zomer, Team Silverfish